Деякіпитання Державної санітарно-епідеміологічної служби
КабінетМіністрів України постановляє:
1.Внести у додатки до постанов Кабінету Міністрів України такі зміни:
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. №937 “Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральнихорганів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 p., № 69, ст. 2623) у позиції “Держсанепідслужба” цифри “35” і “35” замінити відповідноцифрами “70” і “70”;
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2011 р.№ 1184 “Про затвердження граничної чисельності працівників територіальнихорганів центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 20
...Ещё
КАБІНЕТ МІНІСТРІВУКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від14 листопада 2012 р. № 1050
Київ
Деякіпитання Державної санітарно-епідеміологічної служби
КабінетМіністрів України постановляє:
1.Внести у додатки до постанов Кабінету Міністрів України такі зміни:
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. №937 “Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральнихорганів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 p., № 69, ст. 2623) у позиції “Держсанепідслужба” цифри “35” і “35” замінити відповідноцифрами “70” і “70”;
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2011 р.№ 1184 “Про затвердження граничної чисельності працівників територіальнихорганів центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 p., № 90, ст. 3270) у позиції “Держсанепідслужба” цифри “29 996” замінити цифрами “7500”.
2.Міністерству охорони здоров’я разом з Державною санітарно-епідеміологічноюслужбою з метою забезпечення проведення лабораторних та інструментальнихдосліджень і випробувань у сфері санітарного та епідемічного благополуччянаселення вирішити питання щодо утворення в установленому порядку відповіднихдержавних установ Служби із загальною чисельністю працівників не більш як 22 461особа.
Узв’язку із зростанням кількості звернень працівників закладів санітарно-епідеміологічноїслужби до МОЗ України щодо йомовірного зростання кількості неінфекційних захворювань та формування здорового способу життя Управління громадського здоров їх звільнення звертаю увагу, що під пунктом 3.6. наказу МОЗ України від 21.09.2012 № 176-О «Про ліквідацію бюджетних закладів, установ і організацій, що належать до сфери управлінняМіністерства охорони здоров’я України» голів ліквідаційних комісій зобов’язано забезпечити дотримання прав та інтересів працівників юридичних осіб, які ліквідуються, відповідно до вимог законодавства.
У процесі проведення організаційних заходів необхідно врахувати переважне правона залишення на роботі при вивільненні працівників у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці, передбачене статтею 42 Кодексу законів про працю України (далі –Кодекс), та вимоги с
...Ещё
Узв’язку із зростанням кількості звернень працівників закладів санітарно-епідеміологічноїслужби до МОЗ України щодо йомовірного зростання кількості неінфекційних захворювань та формування здорового способу життя Управління громадського здоров їх звільнення звертаю увагу, що під пунктом 3.6. наказу МОЗ України від 21.09.2012 № 176-О «Про ліквідацію бюджетних закладів, установ і організацій, що належать до сфери управлінняМіністерства охорони здоров’я України» голів ліквідаційних комісій зобов’язано забезпечити дотримання прав та інтересів працівників юридичних осіб, які ліквідуються, відповідно до вимог законодавства.
У процесі проведення організаційних заходів необхідно врахувати переважне правона залишення на роботі при вивільненні працівників у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці, передбачене статтею 42 Кодексу законів про працю України (далі –Кодекс), та вимоги статті 184 зазначеного Кодексу, якою визначено, що звільнення вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років – частина шоста статті 179 Кодексу),одиноких матерів при наявності дитини віком до чотирнадцяти років або дитини-інваліда з ініціативи власника або уповноваженого ним органу не допускається, крім випадків повної ліквідації підприємства, установи,організації, коли допускається звільнення з обов'язковим працевлаштуванням.
Окрімтого, необхідно забезпечити неухильне дотримання вимог законодавства щодо працевлаштування,зокрема:
- лікарів-інтернівза спеціальністю «Медико-профілактична справа», які звільняються у процесіліквідації закладів санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України,працевлаштовувати до установ Державної санітарно-епідеміологічної службиУкраїни у першочерговому порядку для завершення їх безперервної підготовки тавідпрацювання ними установленого законодавством строку;
- лікарів із числа молодих спеціалістів за спеціальністю «Медико-профілактична справа»,які звільняються у процесі ліквідації закладів санітарно-епідеміологічноїслужби МОЗ України, працевлаштовувати до установ Державної санітарно-епідеміологічної служби у першочерговому порядку для відпрацювання ними установленого законодавством строку.
Головам ліквідаційних комісій та начальникам головних управлінь Державної санітарно-епідеміологічної служби України забезпечити максимальне працевлаштування до територіальних органів Державної санітарно-епідеміологічної служби України працівників закладів, що ліквідуються.
У разі неможливості працевлаштування до створених головних управлінь та закладів Держсанепідслужби, вжити вичерпних заходів спільно з МОЗ АР Крим та управліннями (головними управліннями) охорони здоров’я обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій щодо працевлаштування лікарів санітарно-гігієнічного профілю, які підпадають під скорочення загальної чисельності працівників у процесі ліквідації закладів санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, на посади лікарів-лаборантів, лікарів-профпатологів, лікарів-інфекціоністів,лікарів-статистиків та керівників закладів охорони здоров’я з їх відповідною перепідготовкою у перш
...Ещё
Головам ліквідаційних комісій та начальникам головних управлінь Державної санітарно-епідеміологічної служби України забезпечити максимальне працевлаштування до територіальних органів Державної санітарно-епідеміологічної служби України працівників закладів, що ліквідуються.
У разі неможливості працевлаштування до створених головних управлінь та закладів Держсанепідслужби, вжити вичерпних заходів спільно з МОЗ АР Крим та управліннями (головними управліннями) охорони здоров’я обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій щодо працевлаштування лікарів санітарно-гігієнічного профілю, які підпадають під скорочення загальної чисельності працівників у процесі ліквідації закладів санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, на посади лікарів-лаборантів, лікарів-профпатологів, лікарів-інфекціоністів,лікарів-статистиків та керівників закладів охорони здоров’я з їх відповідною перепідготовкою у першочерговому порядку.
Враховуючи, що з дозволуМОЗ України за клопотанням регіональних органів охорони здоров’я вищезазначеніспеціалісти також можуть бути працевлаштовані до закладів охорони здоров’я напосади лікарів-рентгенологів, лікарів-патологоанатомів, лікарів-фтизіатрів,лікарів з лікувальної фізкультури, головам ліквідаційних комісій подати до регіональнихорганів охорони здоров’я списки осіб, які потребують працевлаштування та запотреби сприяти підготовці необхідного пакета документів для подання напогодження до МОЗ України.
Також звертаю увагу, що лікарі санітарно-гігієнічного профілю, які закінчили вищі навчальні заклади за спеціальністю «Лікувальна справа» у 2002, 2003 та 2011 роках, за погодженням з МОЗ України можуть використовуватись на будь-яких посадах лікарів лікувального та педіатричного профілів.
Молодші спеціалісти з медичною освітою за спеціальністю «Медико-профілактична справа» (санітарні фельдшери) у межах чинного законодавства можуть використовуватися на посадах фельдшерів-лаборантів, медичних статистиків та медичних лаборантів.
Санітарні фельдшери, які закінчили вищі медичні навчальні заклади у 1996 році і пізніше,крім посад, зазначених у попередньому абзаці цього листа, можуть використовуватись на посадах сестер медичних, крім сестер медичних операційних,сестер медичних-анестезистів, сестер медичних станцій (відділень) швидкої та невідкладної медичної допомоги.
Також звертаю увагу, що лікарі санітарно-гігієнічного профілю, які закінчили вищі навчальні заклади за спеціальністю «Лікувальна справа» у 2002, 2003 та 2011 роках, за погодженням з МОЗ України можуть використовуватись на будь-яких посадах лікарів лікувального та педіатричного профілів.
Молодші спеціалісти з медичною освітою за спеціальністю «Медико-профілактична справа» (санітарні фельдшери) у межах чинного законодавства можуть використовуватися на посадах фельдшерів-лаборантів, медичних статистиків та медичних лаборантів.
Санітарні фельдшери, які закінчили вищі медичні навчальні заклади у 1996 році і пізніше,крім посад, зазначених у попередньому абзаці цього листа, можуть використовуватись на посадах сестер медичних, крім сестер медичних операційних,сестер медичних-анестезистів, сестер медичних станцій (відділень) швидкої та невідкладної медичної допомоги.
Головам ліквідаційних комісій Кримської Республіканської санітарно-епідеміологічноїстанції, обласних санітарно-епідеміологічних станцій, Київської таСевастопольської міських, центральних санітарно-епідеміологічних станцій наводному, залізничному, повітряному транспорті довести вимоги цього листа доголів ліквідаційних комісій закладів, що знаходяться на їх території або увідомчому підпорядкуванні, з метою вичерпного інформування працівників закладів, що ліквідовуються. До 30 числа кожного місяця інформувати Державнусанітарно-епідеміологічну службу України та МОЗ України, щодо проведеної роботи, спрямованої на працевлаштування працівників, які вивільняються із зазначених закладів.
Державній санітарно-епідеміологічній службі України забезпечити узагальнення відповідної інформації та її надання до 2 числа щомісяця до МОЗ України.
Кодекс Законів про Працю:Стаття 42. Переважне право на залишення на роботі при вивільненні працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці
При скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці переважне право на залишення на роботі надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці.
Стаття 42.1. Переважне право на укладення трудового договору у разі поворотного прийняття на роботу
Працівник, з яким розірвано трудовий договір з підстав, передбачених пунктом 1 статті 40 цього Кодексу (крім випадку ліквідації підприємства, установи, організації), протягом одного року має право на укладення трудового договору у разі поворотного прийняття на роботу, якщо власник або уповноважений ним орган проводить прийняття на роботу працівників аналогічної кваліфікації.
Переважне право на укладення трудового договору у разі поворотного прийняття на роботу надається особам, зазначеним у статті 42 цього Кодексу, та в інших випадках, передбачених колективним договором.
При припиненні трудового договору з підстав, зазначених у пункті 6 статті 36 та пунктах 1, 2 і 6 статті 40 цього Кодексу, працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку; у разі призову або вступу на військову службу, направлення на альтернативну (невійськову) службу (пункт 3 статті 36) - у розмірі двох мінімальних заробітних плат; внаслідок порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного чи трудового договору (статті 38 і 39) - у розмірі, передбаченому колективним договором, але не менше тримісячного середнього заробітку.
Стаття 47. Обов'язок власника або уповноваженого ним органу провести розрахунок з працівником і видати йому трудову книжку
Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу.
У разі звільнення працівника з ініціативи власника або уповноваженого ним органу він зобов'язаний також у день звільнення видати йому копію наказу про звільнення з роботи. В інших випадках звільнення копія наказу видається на вимогу працівника.
Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню.
Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
Стаття 49. Видача довідки про роботу та заробітну плату
Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації із зазначенням спеціальності, кваліфікації, посади, часу роботи і розміру заробітної плати.
При звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення. Якщо працівник в день звільнення не працював, то зазначені суми мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.
В разі спору про розмір сум, належних працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган в усякому випадку повинен в зазначений у цій статті строк виплатити не оспорювану ним суму.
Стаття 117. Відповідальність за затримку розрахунку при звільненні
В разі невиплати з вини власника або уповноваженого ним органу належних звільненому працівникові сум у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу, при відсутності спору про їх розмір підприємство, установа, організація повинні виплатити працівникові його середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку.
При наявності спору про розміри належних звільненому працівникові сум власник або уповноважений ним орган повинен сплатити зазначене в цій статті відшкодування в тому разі, коли спір вирішено на користь працівника. Якщо спір вирішено на користь працівника частково, то розмір відшкодування за час затримки визначає орган, який виносить рішення по суті спору.
Стаття 252. Гарантії для працівників підприємств, установ, організацій, обраних до профспілкових органів
Працівникам підприємств, установ, організацій, обраним до складу виборних профспілкових органів, гарантуються можливості для здійснення їх повноважень.
Зміна умов трудового договору, оплати праці, притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які є членами виборних профспілкових органів, допускається лише за попередньою згодою виборного профспілкового органу, членами якого вони є.
Звільнення членів виборного профспілкового органу підприємства, установи, організації (у тому числі структурних підрозділів), його керівників, профспілкового представника (там, де не обирається виборний орган професійної спілки), крім випадків додержання загального порядку, допускається за наявності попередньої згоди виборного органу, членами якого вони є, а також вищого виборного органу цієї профес
...Ещё
Стаття 252. Гарантії для працівників підприємств, установ, організацій, обраних до профспілкових органів
Працівникам підприємств, установ, організацій, обраним до складу виборних профспілкових органів, гарантуються можливості для здійснення їх повноважень.
Зміна умов трудового договору, оплати праці, притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які є членами виборних профспілкових органів, допускається лише за попередньою згодою виборного профспілкового органу, членами якого вони є.
Звільнення членів виборного профспілкового органу підприємства, установи, організації (у тому числі структурних підрозділів), його керівників, профспілкового представника (там, де не обирається виборний орган професійної спілки), крім випадків додержання загального порядку, допускається за наявності попередньої згоди виборного органу, членами якого вони є, а також вищого виборного органу цієї професійної спілки (об'єднання професійних спілок).
Звільнення з ініціативи власника або уповноваженого ним органу працівників, які обиралися до складу профспілкових органів підприємства, установи, організації, не допускається протягом року після закінчення строку, на який обирався цей склад (крім випадків повної ліквідації підприємства, установи, організації, виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі у зв'язку із станом здоров'я, що перешкоджає продовженню даної роботи, або вчинення працівником дій, за які законом передбачена можливість звільнення з роботи чи служби). Така гарантія не надається працівникам у разі дострокового припинення повноважень у цих органах у зв'язку з неналежним виконанням своїх обов'язків або за власним бажанням, за винятком випадків, якщо це пов'язано із станом здоров'я.
Про подання установами і закладами охорони здоров'я України статистичних звітів за 2012 рік
3.1. До Державного закладу "Центральна санітарно-епідеміологічна станція Міністерства охорони здоров'я України" (далі - ДЗ "ЦСЕС МОЗ України"
зведених державних і галузевих статистичних звітів в одному рукописному примірнику та електронною поштою в форматі "Excel" за адресою cses@Іn.ua до 25 січня 2013 року:
форми № 2 "Звіт про окремі інфекції та паразитарні захворювання";
форми № 6 "Звіт про контингент дітей і підлітків, яким здійснено щеплення проти інфекційних захворювань";
форми № 18 "Звіт про фактори навколишнього середовища, що впливають на стан здоров'я населення";
форми № 40-здоров "Звіт про роботу санітарно-епідеміологічної (дезінфекційної, протичумної) станції";
форми № 46-здоров "Звіт про штати санітарно-епідеміоло...Ещё
Ирина Дедова
НАКАЗ МОЗ ВІД 29.10.2012 N 846
Про подання установами і закладами охорони здоров'я України статистичних звітів за 2012 рік
3.1. До Державного закладу "Центральна санітарно-епідеміологічна станція Міністерства охорони здоров'я України" (далі - ДЗ "ЦСЕС МОЗ України"
зведених державних і галузевих статистичних звітів в одному рукописному примірнику та електронною поштою в форматі "Excel" за адресою cses@Іn.ua до 25 січня 2013 року:
форми № 2 "Звіт про окремі інфекції та паразитарні захворювання";
форми № 6 "Звіт про контингент дітей і підлітків, яким здійснено щеплення проти інфекційних захворювань";
форми № 18 "Звіт про фактори навколишнього середовища, що впливають на стан здоров'я населення";
форми № 40-здоров "Звіт про роботу санітарно-епідеміологічної (дезінфекційної, протичумної) станції";
форми № 46-здоров "Звіт про штати санітарно-епідеміологічної (дезінфекційної, протичумної) станції".
форми № 70 "Звіт про профілактичні щеплення";
форми № 71 "Звіт про профілактичні щеплення, які проводяться за епідемічними показаннями".
Коллеги, кто подскажет, какими документами регламентированы санитарные норми (площадь, инженерные сети, облицовка и т.д.) спелеокомнат, криосаун, солярия (по нему площадь нашла), разновидностей влажных саун (кедровая бочка, хаман и т.д.)
может подсказать тот, кто подготовил на такой объект заключение ГСЭЭ. Во всяком случае, кедровая бочка должна быть с заключением, а в нем это должно быть оговорено
У разі коли один суб’єкт господарювання підлягає проведенню планових заходів державного нагляду (контролю) одночасно кількома органами державного нагляду (контролю) протягом календарного року, такі заходи здійснюються комплексно за спільним рішенням керівників відповідних органів державного нагляду (контролю). Координаціяроботи органів державного нагляду (контролю) щодо проведення комплексних плановихзаходів державного нагляду (контролю), створення та ведення загального реєструпроведення комплексних заходів органами державного нагляду (контролю) здійснюєтьсяу порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення комплексних заходів державного нагляду(контролю) забороняється проведення планових заходів щодо одного суб’єкта господарювання протягом календарного року окремо різними орга
...Ещё
Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2013 року.
У разі коли один суб’єкт господарювання підлягає проведенню планових заходів державного нагляду (контролю) одночасно кількома органами державного нагляду (контролю) протягом календарного року, такі заходи здійснюються комплексно за спільним рішенням керівників відповідних органів державного нагляду (контролю). Координаціяроботи органів державного нагляду (контролю) щодо проведення комплексних плановихзаходів державного нагляду (контролю), створення та ведення загального реєструпроведення комплексних заходів органами державного нагляду (контролю) здійснюєтьсяу порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення комплексних заходів державного нагляду(контролю) забороняється проведення планових заходів щодо одного суб’єкта господарювання протягом календарного року окремо різними органами державного нагляду (контролю), які бралиучасть у комплексних заходах.”;
Фотографии, которые западные журналисты сделали с разрешения Киева, доказывают, что атаковавшая Краматорск ракета «Точка-У» была украинской. На это обратил внимание донецкий тел...
Комментарии 622
КАБІНЕТ МІНІСТРІВУКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від14 листопада 2012 р. № 1050
Київ
Деякіпитання Державної
санітарно-епідеміологічної служби
КабінетМіністрів України постановляє:
1.Внести у додатки до постанов Кабінету Міністрів України такі зміни:
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. №937 “Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральнихорганів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 p., № 69, ст. 2623) у позиції “Держсанепідслужба” цифри “35” і “35” замінити відповідноцифрами “70” і “70”;
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2011 р.№ 1184 “Про затвердження граничної чисельності працівників територіальнихорганів центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 20
...ЕщёКАБІНЕТ МІНІСТРІВУКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від14 листопада 2012 р. № 1050
Київ
Деякіпитання Державної
санітарно-епідеміологічної служби
КабінетМіністрів України постановляє:
1.Внести у додатки до постанов Кабінету Міністрів України такі зміни:
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. №937 “Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральнихорганів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 p., № 69, ст. 2623) у позиції “Держсанепідслужба” цифри “35” і “35” замінити відповідноцифрами “70” і “70”;
удодатку до постанови Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2011 р.№ 1184 “Про затвердження граничної чисельності працівників територіальнихорганів центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 p., № 90, ст. 3270) у позиції “Держсанепідслужба” цифри “29 996” замінити цифрами “7500”.
2.Міністерству охорони здоров’я разом з Державною санітарно-епідеміологічноюслужбою з метою забезпечення проведення лабораторних та інструментальнихдосліджень і випробувань у сфері санітарного та епідемічного благополуччянаселення вирішити питання щодо утворення в установленому порядку відповіднихдержавних установ Служби із загальною чисельністю працівників не більш як 22 461особа.
Прем’єр-міністрУкраїни М.АЗАРОВУзв’язку із зростанням кількості звернень працівників закладів санітарно-епідеміологічноїслужби до МОЗ України щодо йомовірного зростання кількості неінфекційних захворювань та формування здорового способу життя Управління громадського здоров їх звільнення звертаю увагу, що під пунктом 3.6. наказу МОЗ України від 21.09.2012 № 176-О «Про ліквідацію бюджетних закладів, установ і організацій, що належать до сфери управлінняМіністерства охорони здоров’я України» голів ліквідаційних комісій зобов’язано забезпечити дотримання прав та інтересів працівників юридичних осіб, які ліквідуються, відповідно до вимог законодавства.
У процесі проведення організаційних заходів необхідно врахувати переважне правона залишення на роботі при вивільненні працівників у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці, передбачене статтею 42 Кодексу законів про працю України (далі –Кодекс), та вимоги с
...ЕщёУзв’язку із зростанням кількості звернень працівників закладів санітарно-епідеміологічноїслужби до МОЗ України щодо йомовірного зростання кількості неінфекційних захворювань та формування здорового способу життя Управління громадського здоров їх звільнення звертаю увагу, що під пунктом 3.6. наказу МОЗ України від 21.09.2012 № 176-О «Про ліквідацію бюджетних закладів, установ і організацій, що належать до сфери управлінняМіністерства охорони здоров’я України» голів ліквідаційних комісій зобов’язано забезпечити дотримання прав та інтересів працівників юридичних осіб, які ліквідуються, відповідно до вимог законодавства.
У процесі проведення організаційних заходів необхідно врахувати переважне правона залишення на роботі при вивільненні працівників у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці, передбачене статтею 42 Кодексу законів про працю України (далі –Кодекс), та вимоги статті 184 зазначеного Кодексу, якою визначено, що звільнення вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років – частина шоста статті 179 Кодексу),одиноких матерів при наявності дитини віком до чотирнадцяти років або дитини-інваліда з ініціативи власника або уповноваженого ним органу не допускається, крім випадків повної ліквідації підприємства, установи,організації, коли допускається звільнення з обов'язковим працевлаштуванням.
Окрімтого, необхідно забезпечити неухильне дотримання вимог законодавства щодо працевлаштування,зокрема:
- лікарів-інтернівза спеціальністю «Медико-профілактична справа», які звільняються у процесіліквідації закладів санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України,працевлаштовувати до установ Державної санітарно-епідеміологічної службиУкраїни у першочерговому порядку для завершення їх безперервної підготовки тавідпрацювання ними установленого законодавством строку;
- лікарів із числа молодих спеціалістів за спеціальністю «Медико-профілактична справа»,які звільняються у процесі ліквідації закладів санітарно-епідеміологічноїслужби МОЗ України, працевлаштовувати
до установ Державної санітарно-епідеміологічної служби
у першочерговому порядку для відпрацювання ними установленого законодавством строку.
Головам ліквідаційних комісій та начальникам головних управлінь Державної санітарно-епідеміологічної служби України забезпечити максимальне працевлаштування до територіальних органів Державної санітарно-епідеміологічної служби України працівників закладів, що ліквідуються.
У разі неможливості працевлаштування до створених головних управлінь та закладів Держсанепідслужби, вжити вичерпних заходів спільно з МОЗ АР Крим та управліннями (головними управліннями) охорони здоров’я обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій щодо працевлаштування лікарів санітарно-гігієнічного профілю, які підпадають під скорочення загальної чисельності працівників у процесі ліквідації закладів санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, на посади лікарів-лаборантів, лікарів-профпатологів, лікарів-інфекціоністів,лікарів-статистиків та керівників закладів охорони здоров’я з їх відповідною перепідготовкою у перш
...ЕщёГоловам ліквідаційних комісій та начальникам головних управлінь Державної санітарно-епідеміологічної служби України забезпечити максимальне працевлаштування до територіальних органів Державної санітарно-епідеміологічної служби України працівників закладів, що ліквідуються.
У разі неможливості працевлаштування до створених головних управлінь та закладів Держсанепідслужби, вжити вичерпних заходів спільно з МОЗ АР Крим та управліннями (головними управліннями) охорони здоров’я обласних, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій щодо працевлаштування лікарів санітарно-гігієнічного профілю, які підпадають під скорочення загальної чисельності працівників у процесі ліквідації закладів санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, на посади лікарів-лаборантів, лікарів-профпатологів, лікарів-інфекціоністів,лікарів-статистиків та керівників закладів охорони здоров’я з їх відповідною перепідготовкою у першочерговому порядку.
Враховуючи, що з дозволуМОЗ України за клопотанням регіональних органів охорони здоров’я вищезазначеніспеціалісти також можуть бути працевлаштовані до закладів охорони здоров’я напосади лікарів-рентгенологів, лікарів-патологоанатомів, лікарів-фтизіатрів,лікарів з лікувальної фізкультури, головам ліквідаційних комісій подати до регіональнихорганів охорони здоров’я списки осіб, які потребують працевлаштування та запотреби сприяти підготовці необхідного пакета документів для подання напогодження до МОЗ України.Також звертаю увагу, що лікарі санітарно-гігієнічного профілю, які закінчили вищі навчальні заклади за спеціальністю «Лікувальна справа» у 2002, 2003 та 2011 роках, за погодженням з МОЗ України можуть використовуватись на будь-яких посадах лікарів лікувального та педіатричного профілів.
Молодші спеціалісти з медичною освітою за спеціальністю «Медико-профілактична справа» (санітарні фельдшери) у межах чинного законодавства можуть використовуватися на посадах фельдшерів-лаборантів, медичних статистиків та медичних лаборантів.
Санітарні фельдшери, які закінчили вищі медичні навчальні заклади у 1996 році і пізніше,крім посад, зазначених у попередньому абзаці цього листа, можуть використовуватись на посадах сестер медичних, крім сестер медичних операційних,сестер медичних-анестезистів, сестер медичних станцій (відділень) швидкої та невідкладної медичної допомоги.
Головам ліквідаційних комісій Кримської Республіканської санітарно-е
...ЕщёТакож звертаю увагу, що лікарі санітарно-гігієнічного профілю, які закінчили вищі навчальні заклади за спеціальністю «Лікувальна справа» у 2002, 2003 та 2011 роках, за погодженням з МОЗ України можуть використовуватись на будь-яких посадах лікарів лікувального та педіатричного профілів.
Молодші спеціалісти з медичною освітою за спеціальністю «Медико-профілактична справа» (санітарні фельдшери) у межах чинного законодавства можуть використовуватися на посадах фельдшерів-лаборантів, медичних статистиків та медичних лаборантів.
Санітарні фельдшери, які закінчили вищі медичні навчальні заклади у 1996 році і пізніше,крім посад, зазначених у попередньому абзаці цього листа, можуть використовуватись на посадах сестер медичних, крім сестер медичних операційних,сестер медичних-анестезистів, сестер медичних станцій (відділень) швидкої та невідкладної медичної допомоги.
Головам ліквідаційних комісій Кримської Республіканської санітарно-епідеміологічноїстанції, обласних санітарно-епідеміологічних станцій, Київської таСевастопольської міських, центральних санітарно-епідеміологічних станцій наводному, залізничному, повітряному транспорті довести вимоги цього листа доголів ліквідаційних комісій закладів, що знаходяться на їх території або увідомчому підпорядкуванні, з метою вичерпного інформування працівників закладів, що ліквідовуються. До 30 числа кожного місяця інформувати Державнусанітарно-епідеміологічну службу України та МОЗ України, щодо проведеної роботи, спрямованої на працевлаштування працівників, які вивільняються із зазначених закладів.
Державній санітарно-епідеміологічній службі України забезпечити узагальнення відповідної інформації та її надання до 2 числа щомісяця до МОЗ України.
Віце-прем’єр-міністр України ─
Міністр Р. Богатирьова
Кодекс Законів про Працю:Стаття 42. Переважне право на залишення на роботі при вивільненні працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці
При скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці переважне право на залишення на роботі надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці.
Стаття 42.1. Переважне право на укладення трудового договору у разі поворотного прийняття на роботу
Працівник, з яким розірвано трудовий договір з підстав, передбачених пунктом 1 статті 40 цього Кодексу (крім випадку ліквідації підприємства, установи, організації), протягом одного року має право на укладення трудового договору у разі поворотного прийняття на роботу, якщо власник або уповноважений ним орган проводить прийняття на роботу працівників аналогічної кваліфікації.
Переважне право на укладення трудового договору у разі поворотного прийняття на роботу надається особам, зазначеним у статті 42 цього Кодексу, та в інших випадках, передбачених колективним договором.
Стаття 44. Вихідна допомога
При припиненні трудового договору з підстав, зазначених у пункті 6 статті 36 та пунктах 1, 2 і 6 статті 40 цього Кодексу, працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку; у разі призову або вступу на військову службу, направлення на альтернативну (невійськову) службу (пункт 3 статті 36) - у розмірі двох мінімальних заробітних плат; внаслідок порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного чи трудового договору (статті 38 і 39) - у розмірі, передбаченому колективним договором, але не менше тримісячного середнього заробітку.
Стаття 47. Обов'язок власника або уповноваженого ним органу провести розрахунок з працівником і видати йому трудову книжку
Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу.
У разі звільнення працівника з ініціативи власника або уповноваженого ним органу він зобов'язаний також у день звільнення видати йому копію наказу про звільнення з роботи. В інших випадках звільнення копія наказу видається на вимогу працівника.
Стаття 48. Трудові книжки
Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню.
Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться.
Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України.
Стаття 49. Видача довідки про роботу та заробітну плату
Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації із зазначенням спеціальності, кваліфікації, посади, часу роботи і розміру заробітної плати.
Стаття 116. Строки розрахунку при звільненні
При звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення. Якщо працівник в день звільнення не працював, то зазначені суми мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.
В разі спору про розмір сум, належних працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган в усякому випадку повинен в зазначений у цій статті строк виплатити не оспорювану ним суму.
Стаття 117. Відповідальність за затримку розрахунку при звільненні
В разі невиплати з вини власника або уповноваженого ним органу належних звільненому працівникові сум у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу, при відсутності спору про їх розмір підприємство, установа, організація повинні виплатити працівникові його середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку.
При наявності спору про розміри належних звільненому працівникові сум власник або уповноважений ним орган повинен сплатити зазначене в цій статті відшкодування в тому разі, коли спір вирішено на користь працівника. Якщо спір вирішено на користь працівника частково, то розмір відшкодування за час затримки визначає орган, який виносить рішення по суті спору.
Стаття 129. Заборона відрахувань з вихідної допомоги, компенсаційних та інших виплат
Не допускаються відрахування з вихідної допомоги, компенсаційних та інших виплат, на які згідно з законодавством не звертається стягнення.
Стаття 252. Гарантії для працівників підприємств, установ, організацій, обраних до профспілкових органів
Працівникам підприємств, установ, організацій, обраним до складу виборних профспілкових органів, гарантуються можливості для здійснення їх повноважень.
Зміна умов трудового договору, оплати праці, притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які є членами виборних профспілкових органів, допускається лише за попередньою згодою виборного профспілкового органу, членами якого вони є.
Звільнення членів виборного профспілкового органу підприємства, установи, організації (у тому числі структурних підрозділів), його керівників, профспілкового представника (там, де не обирається виборний орган професійної спілки), крім випадків додержання загального порядку, допускається за наявності попередньої згоди виборного органу, членами якого вони є, а також вищого виборного органу цієї профес
...ЕщёСтаття 252. Гарантії для працівників підприємств, установ, організацій, обраних до профспілкових органів
Працівникам підприємств, установ, організацій, обраним до складу виборних профспілкових органів, гарантуються можливості для здійснення їх повноважень.
Зміна умов трудового договору, оплати праці, притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які є членами виборних профспілкових органів, допускається лише за попередньою згодою виборного профспілкового органу, членами якого вони є.
Звільнення членів виборного профспілкового органу підприємства, установи, організації (у тому числі структурних підрозділів), його керівників, профспілкового представника (там, де не обирається виборний орган професійної спілки), крім випадків додержання загального порядку, допускається за наявності попередньої згоди виборного органу, членами якого вони є, а також вищого виборного органу цієї професійної спілки (об'єднання професійних спілок).
Звільнення з ініціативи власника або уповноваженого ним органу працівників, які обиралися до складу профспілкових органів підприємства, установи, організації, не допускається протягом року після закінчення строку, на який обирався цей склад (крім випадків повної ліквідації підприємства, установи, організації, виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі у зв'язку із станом здоров'я, що перешкоджає продовженню даної роботи, або вчинення працівником дій, за які законом передбачена можливість звільнення з роботи чи служби). Така гарантія не надається працівникам у разі дострокового припинення повноважень у цих органах у зв'язку з неналежним виконанням своїх обов'язків або за власним бажанням, за винятком випадків, якщо це пов'язано із станом здоров'я.
Я бы отметила ст.129 - кому из уволенных не высчитали налоги из выходного пособия?
Ирина Дедова
НАКАЗ МОЗ ВІД 29.10.2012 N 846
Про подання установами і закладами охорони здоров'я України статистичних звітів за 2012 рік
3.1. До Державного закладу "Центральна санітарно-епідеміологічна станція Міністерства охорони здоров'я України" (далі - ДЗ "ЦСЕС МОЗ України"
зведених державних і галузевих статистичних звітів в одному рукописному примірнику та електронною поштою в форматі "Excel" за адресою cses@Іn.ua до 25 січня 2013 року:форми № 2 "Звіт про окремі інфекції та паразитарні захворювання";
форми № 6 "Звіт про контингент дітей і підлітків, яким здійснено щеплення проти інфекційних захворювань";
форми № 18 "Звіт про фактори навколишнього середовища, що впливають на стан здоров'я населення";
форми № 40-здоров "Звіт про роботу санітарно-епідеміологічної (дезінфекційної, протичумної) станції";
форми № 46-здоров "Звіт про штати санітарно-епідеміоло...Ещё
Ирина Дедова
НАКАЗ МОЗ ВІД 29.10.2012 N 846
Про подання установами і закладами охорони здоров'я України статистичних звітів за 2012 рік
3.1. До Державного закладу "Центральна санітарно-епідеміологічна станція Міністерства охорони здоров'я України" (далі - ДЗ "ЦСЕС МОЗ України"
зведених державних і галузевих статистичних звітів в одному рукописному примірнику та електронною поштою в форматі "Excel" за адресою cses@Іn.ua до 25 січня 2013 року:форми № 2 "Звіт про окремі інфекції та паразитарні захворювання";
форми № 6 "Звіт про контингент дітей і підлітків, яким здійснено щеплення проти інфекційних захворювань";
форми № 18 "Звіт про фактори навколишнього середовища, що впливають на стан здоров'я населення";
форми № 40-здоров "Звіт про роботу санітарно-епідеміологічної (дезінфекційної, протичумної) станції";
форми № 46-здоров "Звіт про штати санітарно-епідеміологічної (дезінфекційної, протичумної) станції".
форми № 70 "Звіт про профілактичні щеплення";
форми № 71 "Звіт про профілактичні щеплення, які проводяться за епідемічними показаннями".
http://www.dsesu.gov.ua/wses/dsesu.nsf/prSlj/1A09DF0083EB63FBC2257AA9002B11F7?OpenDocument&ID=UAНаталья Кожухарь(Ключник)
Коллеги, кто подскажет, какими документами регламентированы санитарные норми (площадь, инженерные сети, облицовка и т.д.) спелеокомнат, криосаун, солярия (по нему площадь нашла), разновидностей влажных саун (кедровая бочка, хаман и т.д.)
может подсказать тот, кто подготовил на такой объект заключение ГСЭЭ. Во всяком случае, кедровая бочка должна быть с заключением, а в нем это должно быть оговорено
Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2013 року.
У разі коли один суб’єкт господарювання підлягає проведенню планових заходів державного нагляду (контролю) одночасно кількома органами державного нагляду (контролю) протягом календарного року, такі заходи здійснюються комплексно за спільним рішенням керівників відповідних органів державного нагляду (контролю). Координаціяроботи органів державного нагляду (контролю) щодо проведення комплексних плановихзаходів державного нагляду (контролю), створення та ведення загального реєструпроведення комплексних заходів органами державного нагляду (контролю) здійснюєтьсяу порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення комплексних заходів державного нагляду(контролю) забороняється проведення планових заходів щодо одного суб’єкта господарювання протягом календарного року окремо різними орга
...ЕщёЦей Закон набирає чинності з 1 січня 2013 року.
У разі коли один суб’єкт господарювання підлягає проведенню планових заходів державного нагляду (контролю) одночасно кількома органами державного нагляду (контролю) протягом календарного року, такі заходи здійснюються комплексно за спільним рішенням керівників відповідних органів державного нагляду (контролю). Координаціяроботи органів державного нагляду (контролю) щодо проведення комплексних плановихзаходів державного нагляду (контролю), створення та ведення загального реєструпроведення комплексних заходів органами державного нагляду (контролю) здійснюєтьсяу порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі проведення комплексних заходів державного нагляду(контролю) забороняється проведення планових заходів щодо одного суб’єкта господарювання протягом календарного року окремо різними органами державного нагляду (контролю), які бралиучасть у комплексних заходах.”;