Сьогодні у котелевців чи не найбільше нарікань на владу з приводу критичного стану автошляхів на території району. У жахливому стані дорога на Полтаву, якщо їхати через Велику Рублівку і Милорадове. А чого варта ділянка проїжджої частини у Котельві по вулиці Покровській від центру до відділення Нової пошти, де «живого» місця немає. Водії вже їздять автомобілями по тротуарній доріжці для пішоходів! І таких прикладів можна навести чимало. Звичайно, серед зими очікувати ремонту доріг не варто. Чи можна сподіватися на це хоча б найближчим часом: весною та влітку? На ці питання відповідає голова райдержадміністрації Віктор КОЛОС:
― Я розумію, що всі звинувачення адресують в бік районної влади, і це цілком зрозуміло. Нам ця проблема болить не менше, ніж усім жителям Котелевщини. Я особисто не раз звертався до керівництва області з приводу ремонту дороги до Полтави. Вдалося досягти попередньої домовленості між облдержадміністрацією, Котелевською райдержадміністрацією та керівництвом ГПУ «Полтавагазвидобування» про те, що газопромисловики виділять кошти на ремонт цієї дороги, яка зруйнована, в тім числі, і їх важкогабаритним транспортом. Вже складено дефектні акти на суму 21 мільйон гривень.
Перед Облавтодором ми порушили питання про відновлення роботи асфальтового заводу в селі Любка, бо саме на балансі цього підприємства він знаходиться. Та поки що в області пропозиція не знайшла підтримки. Можливо, комусь із конкурентів це не вигідно.
Водночас, хотів би дещо роз’яснити ситуацію, яка склалася на сьогодні із підпорядкуванням доріг, хто і які з них повинен ремонтувати. З 1 січня 2018 року всі дороги місцевого значення передані до сфери управління Полтавської обласної державної адміністрації, при якій створено спеціальний дорожний фонд. До цього вони знаходилися у віданні Служби автомобільних доріг.
― У нашому районі які саме дороги тепер підпорядковуються області?
― Під’їзні автошляхи до населених пунтів. Наприклад, до Більська, Сидорячого, Деревок, Михайлівки Першої і т. д. У буквальному розумінні ці дороги пролягають від цент-ральної автотраси до населеного пункту. Їх загальна протяжність у Котелевському районі складає 160,1 кілометра. Облдержадміністрація є балансоутримувачем цих доріг і відповідно займатиметься їх ремонтом, на що у 2018 році планується використати з дорожного фонду 8 мільйонів 132 тисячі гривень. Жодна копійка цих коштів не йтиме через районний бюджет.
― Які автошляхи планують ремонтувати у першу чергу?
― Дороги, на які виготовлена технічна документація: Котельва-Більськ, Котельва-Сидоряче-Пар-хомівка та ін.
― Центральні дороги так і залишилися у віданні Служби автомобільних доріг України?
― Так, це дороги державного значення: Н-12 (Суми-Полтава), Т-17-02 (Краснокутськ–Богодухів, від Розритої Могили), Т-17-07 (Мала Рублівка-Полтава), Т-17-29 (об’їзд смт Котельва).
Укравтодор є підрядною організацією, яка займається ремонтом доріг. У Котельві діє філія ДП «Укравтодор», договір із якою на виконання робіт може заключати будь-який балансоутримувач доріг: Служба автомобільних доріг, дорожний фонд облдержадміністрації чи органи місцевого самоврядування.
― Хто повинен ремонтувати внутрішні дороги, вулиці, вулички безпосередньо у населених пунктах?
― Органи місцевого самоврядування, тобто селищна та сільські ради. Чим вони фактично й займаються.
― Для більш детального розуміння, хто у Котельві має займатися ремонтом вулиць Полтавський шлях, Миру, Покровська?
― Вулицю Полтавський шлях, яка пролягає трасою Н-12 ― Служба автомобільних доріг, Миру і Покровську ― дорожний фонд облдержадміністрації, який визначає й конкретного підрядника для виконання робіт. А, наприклад, вулицю Петровського та більшість інших — селищна рада.
― Що ж, будемо сподіватися, що вищезгадані зміни таки покращать ситуацію з нашими дорогами. Бо такими автошляхами, як зараз, далеко не заїдеш...
Журналіст г. "Народна трибуна" Ірина ШИЛО.
Комментарии 2